keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Jotain muuta...

Kissalan blogihan käsittelee kissalan asioita, nyt kuitenkin ajattelin kertoa jotain ihan muuta.

Koska oikeesti, mun elämässä on myös paljon muuta kuin kissat. Töitä pöitä, parissakin paikkaa.. viikot siis aherran, teen hommia, askartelen ja nään kavereita, niitä on siis muitakin kuin kissapiirin ystävät, joiden kanssa tietysti vietän suurimman osan vapaa-ajastani.

Alan olemaan vaan aika väsynyt kaiken sonnan lappomiseen päälleni, eilen selvisi, että joku yrittää väkisin käydä kissatietojani muuttamassa eräässä portaalissa. Tämä ei ollut kiva uutinen, en ymmärrä kuka saa tekemisistään niin suurta nautintoa että näin pitää tehdä. Ja faktahan on, että kukaan muu kuin minä en niitä pääse muuttamaan. Näin ollen, selvityksen alla on, että kuka tätä yrittää tehdä. Jossain menee raja ja mulla se menee tässä. Itse kun on lähinnä tapana puhua asiat suoraan, mutta kun jatkuvasti kuulen itseäni ja kissojani koskevia parjauksia muualta, niin aina ei oo kovin helppoa. Joten mitä jos nyt vaan jättäisitte minut ja kissani rauhaan?

Elämässäni on tapahtunut paljon muutoksia, suurin osa yksityiselämäni puolella. Se mitä, niin on minun ja läheisteni asia, ei muiden. Tosin tässä voin kertoa, että yksityiselämäni asioitakin on yritetty käyttää minua vastaan, tämäkin on mielestäni aika hävytöntä. Aina ei minunkaan jaksaminen riitä.

Onneksi mulla on ystäviä, monta sellaista jotka ovat minua tukeneet kaikissa asioissa, myös minä tuen heitä. Iso kiitos kuuluu heille.

Minä olen myös saanut sen verran ihania ystäviä,  saan olla esimerkiksi osana ystäväni Tarjan tyttären, Lauran elämää. Yksi toinen kummi on myös ystäväni Jelena,Tampereen hurjinakin heidät tunnetaan :). Pohjanmaallakin on rakas ystäväni Meemu, ihminen jonka jutut on ihan Priceless!! Tietysti monet mainitsemattomat, jotka tietävät olevansa tärkeitä. Mitään ei kukaan jaksa ilman rakkaita, sama koskee minua.

Iso rutistus heille kenelle se kuuluu, me jatkamme tästä eteenpäin vahvempina kuin koskaan!! *Sydän*

Tämän takia jaksaa :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Et voi kommentoida anonyymisti