maanantai 24. syyskuuta 2012

Näyttelyitä...

Tässä on käyty sekä Tampereen PIROKin näyttelyssä sekä Kuopion ISROKin näyttelyssä:

PIROKissa:

Lauantaina:

Keskimaan Elf Eruheran JW OSH n 03 24 EX1
Keskimaan Elf Eruadan OSH n EX1, BIV tot, NOM

Sunnuntai:

Keskimaan Elf Eruheran JW OSH n 032 24 EX1
Keskimaan Elfr Eruadan OSH n EX1, NOM


ISROKissa:

Lauantai:

Keskimaan Elf Eruheran JW OSH n 03 24 EX1, NOM
PR Keskimaan Arthion OSH n 03 EX1, CAPIB, NOM

Sunnuntai:

Keskimaan Elf Eruheran JW OSH n 03 24 EX1, NOM

PIROKissa toimin pääassarina, joten en kerennyt kovinkaan paljoa aikaa viettämään tuttujen ja ystävien kanssa, ehkä moin sanomaan. Joten nyt sitten sanon ihan tässäkin, että jos olen hommissa niin mulla menee tooosi monasti ohi ja huomaamatta joku tuttu tai ystävä, siitä ei saa ottaa itseensä. Kyse ei ole siitä että mua ei kiinnostais jutella jonkun kanssa vaan se, että saattaa olla just sillä hetkellä aivan jäätävä kiire. Näyttelyn jälkeen mulla on aikaa kyllä, mutta useimmat ovat sitten jo menossa kotiin :). PIROKin reissulla haluan kiittää Jelenaa majoituksesta sekä onnittelut PIROKin uudelle aktiiville, Tarjan prinsessalle joka palkittiin lauantaina paneelin yhteydessä :).

ISROKiin matkasin heittämällä perjantaina, olin assarina koko vkl, majoituin mökissä ja tein oikeasti aika megalomaanisen kotimatkan: Kuopio-Hyvinkää-Lohja- Helsinki-Vantaa lentokenttä- Koti. Kamalasti ei naurattanut, matka kesti reippaat 7h kahden tankkauspysähdyksen taktiikalla. Väsykin oli, seura ois ollut jees.

Sitten toinen juttu: mä yritän jeesata, auttaa sun muuta aina kun mahdollista, joten oikeasti toivoisin että joku joskus jeesaisi muakin. Monta mutkaa ja keikkaa oon yleensä valmis tekemään että joku kyytiä vailla oleva pääsee paikasta A paikkaan B. Mitään megalomaanista palkkiota en tarvitse, bensa-raha ja kiitos riittää. Mutta mitään ei pidä pitää itsestäänselvyytenä, ei edes minua. Eli tästä eteenpäin, kysy minulta suoraan jos kyytiä tarvitset.

Ja sitten vielä eräs mieltäni painava juttu: Minulla on kotona aktiivisia kolleja, se on selvä. Mulla on myös sijoituksessa aktiivisia kolleja. Kollini ovat pääasiallisesti omaan käyttöön, varsinkin ne jotka asuvat sijoituksessa. En voi velvoittaa sijoituskotia siivoamaan samalla tavalla kuin itse teen ja näin ollen olen "varannut" option käyttää kasvattamaani kollia tai ostamaani kollia ensin itse, sitten mahdollisesti antamaan sitä jollekin toiselle. En kuitenkaan niin, että en itse pysty kollia käyttämään ja annan sitä jollekin toiselle, kolli alkaa merkkaamaan ja sitten se leikataan jolloin minulle ei jää mitään. Ehkä vähän "rankasti" sanottu, mutta näin se vain oikeasti menee.

Muutaman viikon päästä on URK ja sitten loppuvuosi hiljenee. Pennut kasvavat hienosti, kaikki muut paitsi Milla ovat periaatteessa varattuja. Pennuista postaus sitten erikseen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Et voi kommentoida anonyymisti