torstai 13. marraskuuta 2014

Miljoona Kissan jälkeiset Miljoona Pennut

Kissipentuja odoteltiin syntyväksi lokakuussa ja niinhän siinä sitten kävi, että kun meitsi ajeli kotiin Tuurista niin Ninnu ilmoitti ettei lähde kotiin ennenkuin mä saavun koska Riiviö on ihan poksahtamaisillaan. Enhän mä kerennyt kuin pari tuntia olla kotona ennenkuin plussapalloja alko tulla.

Kaikki syntyneet pennut ovat poikia (ULLARII) ja varsin ihania sellaisia! Iskänä pennuilla on IDream OSH b 22 ja äiti siis Keskimaan Elf Gwestiel OSH f 24.

Kissilapsikatraassa on seuraava jakauma; musta, suklaa, ruskeatäplikäs sekä punatäplikäs. Ekat vieraat ovat käyneet (Ninnun lisäksi) ja punätäplikäs DK on jo hurmannut itselleen kodin. Seuraavaksi vieraita saavat musta NO ja suklaa FI. Katsotaan miten poikain käy.

Koska näitten pentujen emo on vähän pölhö niin alussa vauvoja siirreltiin paikasta a paikkaan b ja nyt sitten ipanat opettelevat maistelemaan ruokaa. Ihan kivasti ne ovat kasvaneet ja itse olen huokaissut helpotuksesta, ei ole tarvinnut lisäruokkia. Yksi HC lisäruokinta-pentue vuodessa riittää kiitos.

Muutamia kuvia olen ihan pienistä vauveleista ottanut, iltojen pimetessä valo häipyy eikä Ninnukaan ole kerennyt, sattuneista syistä, mun luokse niitä kuvaamaan. Ehkä pian, toivotaan näin.

Pennuista siis ihan 100% varmasti omaa kotia etsii vielä Zloty, ruskeatäplikäs pikkupoika. Lemmikkikoteihin nämä ipanat menevät kun aika koittaa ja kaikki on kunnossa. Lisää informaatiota saa parhaiten s-postilla tai laittamalla viestiä kotisivujen viesti osuuden kautta :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Et voi kommentoida anonyymisti