sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

JUNIOR WINNER!!

Se tuli, se tuli!!

Ihanalle punatäplikkäälle PR-miehelleni Toivolle <3

Toivohan siis muutti luokseni Repen kasvattajalta Renatalta ja Gabilta Unkarista uuden vuoden päivänä 2012. Toivo oli haaveeni, olin jo aiemmin ilmoittanut että jos kyseisestää Happy Jungle ja D'Oltemare yhdistelmästä syntyy punainen poikapentu niin ole enemmän kuin onnellinen! Ja niinhän se sitten syntyi! Viestin syntyneestä pennusta sain Riikan näyttelyyn ja tämän jälkeen alkoikin kiivasta s-postittelu sekä selvittäminen miten Toivon tällä kertaa kotiin saisin. Loppujen lopuksi Toivo lensi Unkarista kasvattajien ystäväperheen mukana ja minä kävin hänet kotiin hakemassa.

Tämän jälkeen olemme aktiivisesti Toivon kanssa kiertäneet näyttelyitä. Tuosta epäsuhtaisesta pikkupojasta on kasvamassa iso mies. Joskus se on näyttänyt toopelta ja hieman varmaan pullukaltakin, mutta viikonloppuna arvostelleet tuomarit sanoivat että Toivo on "amazing cat" ja että ovat hyvin iloisia siitä että kohta varmasti kollittelun aloittava uros on hyvässä massassa :)

Mä olen niin onnellinen Toivon puolesta! Toivo on tämän ansainnut! Ja aion ottaa kaiken ilon irti tästä tittelistä :D :D. Vaikka Toivo ei ole oma kasvattini, niin on sen tarkoitus olla osa omaa kasvatussuunnitelmaani <3




4 kommenttia:

  1. Onnea komea Toivo ja omistaja!! :)

    VastaaPoista
  2. ... Ja nyt tää kuulostaa siltä, että onnittelen myös komeaa omistajaa :D

    VastaaPoista
  3. Mä olen niiiin onnellinen teidän puolesta!!

    Paljon, paljon onnea vielä kertaalleen!

    PS. Pakko tunnustaa, että ehkä ihan pikkuisen täälläkin odotellaan niitä pikku-Pokemoneja... ;)

    VastaaPoista
  4. Toivolle ja mammalle vielä kerran hurrrrrjasti Onnea <3

    VastaaPoista

Et voi kommentoida anonyymisti